Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym
uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką
z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą,
ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na
odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np.
poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@thejar.com.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na
odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie
lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku
umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub
w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany
towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: The Jar ul. Wyzwolenia 124A, 85-790 Bydgoszcz,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy
Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu
od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami
odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od
Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez
Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
Pamiętaj,
że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w
odniesieniu do umowy:
●
w której przedmiotem
świadczenia jest towar
nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich
zindywidualizowanych potrzeb;
●
w której przedmiotem
świadczenia jest towar ulegający
szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
●
w której przedmiotem
świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
●
w której przedmiotem
świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat
odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw.
kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego
Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy
zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail:
biuro@thejar.com.pl lub drogą pocztową na
adres The Jar ul. Wyzwolenia 124A,
85-790 Bydgoszcz.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność
za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i
ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach
konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
-
szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.